nuffnang ads

Monday, May 23, 2011

I am back....

Bz dengan preparation kenduri kawin.. .. aiyooo.. tirih cici.., nak jugak tampung mana yg kurang kan.. so..what could i say..
Adik nak kawin.. bkn ada adik lain.. de only one.. ai la.. semoga Allah permudahkan segala urusan nanti..
Takut jugak plan punya plan.. yg nak menentukan tu tetap Allah.. jadi kena la sentiasa harap Allah pelihara apa yg kita rancang ni.. berserta rahmatNya
Jgn Dia bagi izin jd tp tak redha.. ish naahaaai.. harap rahmat belas ehsan la dari Allah ni..
Cici simple..
Budget untuk kenduri ni .. dok kira p kira mai.. boleh la.. dalam kategori sederhana.. priority tu kat jamuan untuk tetamu dan layanan.. takot ada yg terbabas.. tang lain lain part tu .. sederhana la.. kampong kan kita..tetamu pun para para kenalan yg biasa ja .. 
Al maklumlah.. time bz kita tak tau apa.. bila dah selesai baru nak dengag ...”rumah dah siap, pahat berbunyi..
Ish.. payah gak tu..
Cici nak suma berjalan lancar.. wlpn semestinya akan ada cacat cela sikit sikit tp harap ianya tak la ketara sangat yg boleh mencacat kan majlis keseluruhannya, insyaAllah...
Ai la . .sonok tp risau jugak seh...aiyooo bukan senang tau .. jemputan yg melangkaui 1000 orang.. jenoh nak melayan

Untuk adik cici....
Selamat pengantin baru in advance..
Welcome welcome..
Asam ada garam ada, madu ada hempedu pun ada .. aisey,, ingat senang ka kawin.. time elok rasa dunia ana yg punya.. time gaduh.. acccho.. takot lor..
Kalu kuat nya rahmat kasih sayang tu.. insyaAllah..kalu tak kuat..time tengah goyah tu cari la kekuatannya..
ikatan yg bukan terletak kat  tandatangan sebuah kertas tu.. kuatnya lafaz akad tu, pada Rahmat Allah yg perlu di pohon saban hari, ish tu yg payahnya.. time ok kita lupa.. time tak ok baru nnti ’MENCARI...
Biarla hidup sederhana tp bahagia na.. nak bg tips ni..
Jaga solat.. suma nanti terjaga.. insyaAllah, tu ja ,, tips dari cici hihi
Cici pun ala ala.. ja thats why kadang raplah jugak tu la pasai.. bg tips ni.. tak pecaya??? Cuba lah...

Ala gaduh gaduh tu biasa...la.. rogi la kalu tak gaduh kan.. cici suka gak gaduh gaduh ni.. t ada adegan pujuk memujuk.. kalu perfect ja boring la. aiyooo.. hihi..
Meh sini.. , kalu tak puaih hati kasi kuar suma.. kasi hantam.. pas tu.. rilek .. buat bodo ja.. ..haha..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik klik

There was an error in this gadget