nuffnang ads

Wednesday, March 9, 2011

m not hepppyyyyy ...help!!!!

M not hepy..
Oh no,,,,
I m crying with no tears… why must I face this..iskh
Susah la cam ni, susah la jadik orang tengah ni, sini sayang sana pun sayang, di luah mati emak, ditelan mati bapak.. what could I do.. apa yg patut kita buat, nak damai kan 2 2 pihak, yg ke 2 2 nya pun rapat dengan kita?both have their own way, sama ja.. beza tu lelaki n pompuan ja.. dua dua pun besar pya batu atas kapla… tak mau kasi jatuh… tak mau serender.. yg matinya aku ni.. nahaaiiii, nak cakap salah tak cakap pun hati aku ni tersekat sekat.. ja rasa, dari pandangan tu memang Nampak sgt unhappy situasi ni.. depa tak paham sebenagnya perasaan jadi middle person ni.. susah hati tau.. deep inside ni rasa sgt unhappy.
Untung apa kita menyombong aku tak tau, rugi apa kita senyum pun aku lagi tak tau.. .but that’s the fact..coz aku tak reti nak suarakan nieh…adehhhh…..please la.. besar pya batu dalam hati ada duduk jugak.. keras jadi hati tu.. yg rasa ni aku …depa tak tau ka? Tak pandang ka muka karpa aku ni.. tak kesian ka...
Mula la nak terpikir… napa perlu terjadi, tak jadi tak leh ka? Apa hikmah di sebalik suma ni… oh noooo.. don’t like it.. serius….
No one could ever understand me…

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik klik

There was an error in this gadget