nuffnang ads

Wednesday, March 30, 2011

 Oh no..
Banyak nya kduri related ngan aku tahun ni.. banyak nya budget nak kena kuag ni
Adehhh.. seronok tu memang seronok.. tp suma in one year.. jenuh aku nak kampoi..
2nd april, anak sepupu aku.. dekat la jugak
23rd anak mak sedara kat KL…..
28th May.. adik aku nak kawin… huaaa……ni budget besau lor..
November adik ipag ………………….ni pun budget aku besau jugak,,
Mau kasi hadiah.. mau beli baju baju..
Ish..
Jahat tak aku as pmpuan.. sekali keduri sekali beli baju baru? Ish.. nahaiii.. cirit la…
Nak wat cam na .. ikut tema depa hihi.. sonok tu memang la sonok.. tp tu la.. budget lari.. jenuh aku nak hambat hahaha

For my dearest adik.. n adik ipag…

Even mulut kakak kamu ni bising pot pet.. pot pet.. so kan tarapapa.. yg pastinya harap suma nya berjalan lancar.. no.. selamat menjengoi ke alam rumah tangga.. ke alam yg penuh ngan asam garam madu dan kadang kadang ada pahit sikit ..tak pa.. tu namanya rencah kehidupan.. hihi..
All de best for all future bride na… .hihi..




Ciwis again..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik klik

There was an error in this gadget