terserntuh hati ini..

Ciwi.. la lala la.. memang ciwi aku ni.
Story tersentuh hati ni..ditujukan buat man burn aku .. merankap en hubby aku ni..
Ya.. sepanjang 5 thn perkahwinan.. dugaan ni toksah kata la, macam macam bentuk mcm mcm rupa mai.. sedih sat, marah sat.. suka sat.. geram pa balaghana suma.. rasa cam very common la feeling cam ni suma dlm alam rumahtangga kan.. tp selalunya aku ni ja yg ti feeling lebih, t rasa mcm ‘betapa aku cinta pada mu.. lakiku..’ tp en man burn aku ni..hrmm aku pun rasa cam tak seperti yg kita impikan masa alam remaja dulu..
No romantic romantika tu suma.. balik keja setting anak anak.. siap kan suma, rutin biasa .. dan sangat biasa.. no other word for it..
Then… dlm aku dok harungi ‘my simple life ni’ tiba tiba man burn aku sms kan..’kita bahagia, doakan bahagia ini berkekalan’…..arggghh tersentuh sungguh hati ini bila man burn leh luah kan rasa dia kat aku cam ni.. aku rasa ya.. .memang la bahagia kita bila tgk anak anak membesar.. bahagia kita bila rasa seolah seolah sempurna apa yg kita miliki ni ,dugaan tu memang la tak putus.. tp selalu aku ingat aku ja yg rasa cam ni.. mana nak tau.. man burn pun luah kan nya…. Hihi…
Ya..
Wlpn memang bila kita bertentang mata.. kita tak mampu bicara yg menyentuh perasaan ni suma.. tp bila tru sms kita berani luah kan.. ‘ayat power la siket’ tentunya tersentuh hati jugak.. ya la..kdg2 terlintas jugak di hati ni.. ok ka aku ni? sempurnakah aku sebagai sang isteri.. hrmmm I m not perfect.. too many things need to be improved tp tu lah…. Man Burn pun dah terbiasa ngan mulut hingag aku ni,, pot pet.. ada jugak man burn marah bila aku  bising tp tu la.. jwpn sang isteri ni..'mau yg sengap.. kena cari yg bisu la, or p cari org yg penyengap'..hihihi…marah tu memang marah.. tp dalam hati..sayang ooooo… sapa tak sayang laki kan.. hihi..
Well bicara romantika ni .. man burn hampeh., tak reti la nak bodek aku mengayat ni suma.. tp bila sekali sekala ter sms ‘kita bahagia’ …. Jiwang nya rasa..aduhhh... 
Love u darling..HIHI…
SEMOGA ALLAH Pelihara lafaz akad kita ni selamanya.. insyaAllah... 
selagi bernaung dalam Rahman Nya semoga kita  tabah harungi nya ... mudah mudahan ... amin :-)


Comments

Popular posts from this blog

acute stroke_part 3

Cici al sekerat jalan..

MY LALING...