nuffnang ads

Monday, October 18, 2010

kupu kupu syurga


Aku tak tau la napa selalu kalu tgk bebudak yg umur 5 thn kebawah nek moto
.. mesti naluri ku t bedoa kat depa .. mgkin sbb naluri ke ibuan ku ka..hmm
sbb kesian sgt kalu nengok accident yg melibatkan budak budak ni…anak aku
pun umur 4 thn sorang 6bulan sorang. Tu la imaginasi kan tu anak aku jugak..
then hati ku t bedoa kat Allah

‘Ya Allah pelihara la mereka ini dari kecelakaan.. sehingga sampainya mereka
ke tempat yg ditujui.. wahai malaikat yg mendengar suruhan Allah.. tatang
lah kupu kupu syurga ni dari di timpa kemalangan yang di sebabkan kelalaian
kaum dewasa…dalam arab tak reti la hehe Amin.

Bukan nak harap pahala dari doa ni tp hati terlalu sayu sedih pilu kalu
budak budak yg jadi mangsa kelalaian org dewasa.kan??

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik klik

There was an error in this gadget