napa ciciwi???

hmm napa nama blog aku ni ciciwi ?? apa makna ciciwi ni .. ciciwi ni kalu org penang ka utara ka sure ti tau maknanya.. saja aku elaborate sikit kat sini .. ciciwi tu means cam perak sikit la.. kalu dapat ssuatu menda tu.. dia jadi cam perak.. macam merak buih gak la hehe...nak kata personaliti aku cam tu.. hmm ada la gak kadang kadang tu.. bila jadi ja cam tu ada org dok kata aku ni ciciwi heh tu la melekat n best lak dok sebut perkataan ni.. kiranya sesapa yg blogger dari penang or utara ni sure tau la minah ni dari utara kan?? hehe then future t harap harap ada la supporter since my blog name pun simple n mudah tuk diingati kan... hhmm hopefuly.. n yg best nya.. aku ni bangga jadi anak penang dengan bahasa yg loghat pekat tuh!!! aku kalu sembang ngan minah dari KL ka Johor ka.. susah sikit la depa nak paham dah la laju, loghat lak pekat gila.hihi.. insyaAllah dlm catatan seterusnya aku akan tapih la.. bahasa yg bg orang senang paham kan... nationwide gitu... hehe..
ok tuk masa ni., yg ni dulu .. hehe ada lagi pas ni,. dlm catatan yg lebih simple dan harmoni.. ya..

Comments

Popular posts from this blog

Cici al sekerat jalan..

acute stroke_part 3

MY LALING...