My sepesial thank to En Hubby


My sepesial thank to En Hubby

 

Hrmm nothing much to note down, sakit tersakit .. cam na leh ter keracunan makanan pulak aku nie.. isk , tak pernah terjadi cam ni..

Sabtu  22hb ri tu ,pg pg makan nasi lemak, dalam kul 12tghr makan laksa pulak 2 mankuk (my favorite die hard pnya ), pas tu rest sat dalam kue 3 lebih makan nasi keduri aqiqah lauk gulai ayam ja, malam tu makan moi sup.…then nak di jadikan cerita pada pagi pagi seawai kue 3 pagi leh aku kena p toilet, cirit birit muntah muntah non stop sampai pagi… eer nak di jadi kan menambah kan keletihan aku ni si baby aku yg kecik tu lak demam, ap alagi merengek la jugak.. aku dah la terletih sampai tergolek dog ni… isk,  Mr R lak kena keja OT ahad kemarin ni..adehh!!

nak buat cam na Hrmmm, sian jugak dia kena sacrifice OT sbb anak bini dia tak sihat..terharu la jugak,mood sakit ni sentimental la sat hihi``` dah p amik ubat tu , pas makan tghari tidug la kami anak beranak.. letih, MR R cakap muka aku dah naik kuning.. munkin dah hilang sumber tenaga kot.. hihihi.. time ni rasa syahdu la jugak , al maklumlah aku ni jenih simple pnya style, tak la nak bermanja manja, tp time kemarin tu sampai lembik jadi nya.. MR R ada la tolong buat keja keja rumah.. hehe.. completely done! Bgn tidug time petang tu.. wahhhh siap sumanya.. tak sangka jugak, hrmmm smile la aku apa lagi.. maklumlah selalu dia hanya pok pek pok pek kalu ada keja rumah yg tak disetle ..

Credit to EN Hubbyku MR R.. hihi.. sayang jugak kanda kat dinda nooor.. hihi..

 

Tq tq tq tak terhingga….kerana tolong tolong masa isteri mu terlantar kemarin!! Mmmmuuuah…..

Luahan rasa dari sang isteri.yang terdampar sakit keracunan makanan… tq lalin….

kikikiki….


Comments

Popular posts from this blog

acute stroke_part 3

Cici al sekerat jalan..

MY LALING...