nuffnang ads

Sunday, January 30, 2011

Tudung Cam Sister Kristien..??

  
Hrmm tak nak la nak huraikan panjang panjang persoalan ni, memang dah perasan lama sejak dari aku belum bertudung lagi,, bila kawan kawan dok pakai cam ni , tak tau nak tegur camna.. so munkin ngan contoh contoh kat bawah ni boleh buat kita renung sejenak…




Ni sekadar contoh ja, ada la jugak persamaan tu sama da kita sedar atau pun tidak ,sebab pun la ni mcm mcm fesyen tudung yg menarik tp cuma kita terlepas pandang. Hrmm fesyen artis artis ni pun kadang kadang boleh mempengaruhi jugak.. ok ka cam ni??


sekadar contoh

yang ni comei…  J


 Sama sama kita renungkan …ya,, tak mau nak komen lebih lebih….

1 comment:

{ finieViolet} said...

penah terbeli inner scarf hitam belang putih.. bila belek2 dan pakai mcm sister gereja..terus simpan dan x pakai..takutla.. thanks info..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik klik

There was an error in this gadget