Ku sangka panas hingga KE……..



L… hari ni mangkit pagi pagi.. cuaca kira cantik gak la.. cerah besinar walaupun ada la sikit tompok tompok mendung tp ciput ja, apa lagi… aku pun siapkanlah mr red scoot aku tuh,, nak p ofis…vrrrroom…(mendung tak bererti hujan???)
Dalam 15 minit perjalanan aku dok rasa ada something dok hambat aku …apa lagi speed gak la.. selalu bawak scoot aku tu , aku make sure estimate 60km/j ja kalu terlebih aku kurangkan, kalu kurang aku up siket la… make it just nice 60km/j ~tp dek kerana something tu dok hambat aku.. aku pun speed sikit lagi sampai 80km/j… belah nek tak ingat hihi.
Si awan mendung yang ciput tadi tu makin besag… aku dok blah tp dia dok mai gak dekat dan dekat huhuhu… … rasa dan ka tak dan nieh.. dalam lepas 10 min gak dok main hambat hambat ngan awan tu,  sampai di satu tempat.. prrrrooooih !!!! dia turunkan jugak si hujan tuu …, basah lencun aku. ofis agak lagi 10 min baru nak sampai ni … adehhh… lencun lokoih la…  dah la pakai bj kurung hari ni. apa kan daya.. ku sangka panaih hingga ke ofis.. rupanya hujan jugak…di tengah jalan , baju ujan malaih nak bukak hihi… dah lencun ingat kan bos kata tak pa la u balik la,, nothing important…hrmm maaapla… mana ada rules cam tu kan.. mau tak mau kan, dok la dalam ofis sejuk kedi ngan basah lokoih tu,  tarapapa…my works has to be perfectly done gak hihi..

Monday blues… lazy lazy lazy….as usual… lerrrrr

CICIWI MENULIS ^_^

Comments

Popular posts from this blog

Cici al sekerat jalan..

acute stroke_part 3

MY LALING...