Sebulan sudah…carca marba ka blog aku??

Salam
Hi.. hai..hye…

Hari ni genap la sebulan ciciwi ni stat blogging 16 NOV…
Ri tu tak bg tau pun konsep apa la ciciwi ni.. sebab plan nak tulis blog dah lama dah.. tp tak tau nak buat camna.. slowly belajag sendiri.. asalnya rasa cam nak cari income.. tp once I ve been here.., rasa blogging ni is some kind of hobby lak, income tu bkn senang gak nak himpun.. tp rasa sonok lak update n upgrade neh,.,. rasa having fun lak.. ushar ushar blog org .. then have a new follower which ajnabi la for me (I do appreciate it!! semestinya).. hihi.. that’s  realy inspired me to do , n to write better…insya Allah. nama pun tak plan betui betui.. teruih ja boh ciciwi bila adik aku suka sebut ciciwi aku ni.. hihi…ok la..jalan teruih.. tp konsep apa …??
Hrmm as my title here is ciciwi menulis.. so this blog is actually written from what is inside my mind.... apa yg terpikiag yg tu la aku t tulis, mostly ianya berkenaan apa yang aku baca, apa yg jadi dari persekitaran kehidupan kita.. I am a mother, a wife.and  as a lady in 30++ , mostly tu penulisan aku mengenai pelbagai kisah kehidupan rumahtangga, n keluarga..dengan cara aku.. ciciwi..:-) (kot la…
J)

Nak boh crita kehidupan aku, rentetannya.., aku rasa my life not much interesting activity untuk dikongsi..coz aku ni  jenih suka dok umah n tidug ja.. lega kalu dapat duk rilek kat umah bila cuti,jarang jalan jalan outstation pa menda..hihi tak berapa minat (pulus kureng la hihi). Nak cerita pasai  anak anak.. hrmm  ada 2 anak yg aku pun tak tau nak mola dari mana.. pening ngan kerenah depa hihi…

Tp tak nak la specific crita atau topic  tu ja kan.. t boring lak-stagnant .. tu la rasanya aku kena creative kan sikit kaaa..taroh cerita artis.. kalu boleh tak nak la cerita gossip atau crita2 yg mengaibkan atau meng condemkan depa…tak mo la kot kan hihi.. tp gossip gossip hangat la org suka  hihi.. tak bek.. la kan..

Tak pa.. meh jadi diri sendiri. apa yg terpost kat sini adalah apa yg sedang keliting dalam pala aku (berlingkar di minda ku –bahasa bukunya) so.. nak kata carca marba ka.. apa ka.. itu bagi aku adalah putaran kehidupan kita.. apa yg jadi dlm kehidupan kita tak kira la kena mengena dengan org yg hidup atau pun telah tiada hehe~~ targeted viewers tu.. hrmm not sure lak.. hihi, sapa sapa yg sudi menyinggah.. baca la.. ni atas ilham aku ja.. tak terror tara mana pun.. masih dalam proses pembelajaran……apa yg telintas tu la apa yg nanti aku tulih..
So as a conclusion tu.. tak dak  specific concept la na,suma pun campug sekali….. carca marba la jawabnya (yeszza.. ciciwi from penang kan.. ~~).. hihi


Moga moga Allah bg ilham yg menarik untuk aku kongsikan kat masa depan nanti.. insyaAllah..

 

CICIWI MENULIS ^_^ 

Comments

Popular posts from this blog

acute stroke_part 3

Cici al sekerat jalan..

MY LALING...