Raja Farah dah kawin




Raja Farah sudah pun bergelar isteri kepada Megat Bashirun Qhuyum baru baru ni (12 November 2010) dengan sekali lafaz sahaja. Tahniah ciciwi ucapkan kepada Raja Farah dan suami. Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat dan cepat-cepat menimang cahaya mata. (ayat biasa la untuk org baru kawin kan  J )
Raja Farah menerima mas kahwin secara tunai sebanyak RM888 dan tujuh dulang hantaran turut membalas sembilan dulang hantaran kepada pihak lelaki. Antara hantaran yang diterima Raja Farah seperti telefon bimbit iPhone 4, pewangi dan alat solek Dior, tas tangan Coach, pulut kuning, sireh junjung, dan lain-lain.
Manakala hantaran berbalas dari pihak perempuan kepada suaminya pula adalah seperti telefon bimbit iPhone 4, dompet dan tali pinggang Dunhill, jam tangan Tissot, kek dan lain-lain. Namun wang hantaran telah dirahsiakan atas kehendak Raja Farah dan pihak keluarga suaminya.
Dengag cita depa nak bulan madu kat  Pulau Sipadan dan juga Raja Ampat di Indonesia, bestnya bulan madu.. baru baru kawin ni kan...hihi terkenang la pulak....










CICIWI MENULIS ^ ^ 

Comments

Popular posts from this blog

Cici al sekerat jalan..

acute stroke_part 3

MY LALING...