fit yourself in de box!

Asal aku berwatakkan agak gila gila, kaki gelak.. merapu dana n jenih sembang kuat kuat pnya.. tak control ayu la kira tu..jenih hingag pny style.. kalo sembang mau tangan melilau sana sini, kira cerita feeling habeh la tu..seb bek barang kat lengan ni kureng~ tidak kalu ala mami jarum la ..hihi

Bila jumpa marka.. (laki aku la tu.. aku ni admire gila kat dia dulu).. wah.. cam na aku leh tukag karakter lak hihi.. tiba tiba control ayu, control sopan santun .. dan dan tak gelak besag, tak sembang kuat kuat hihi.. hrmm 2 bulan couple ngan dia.. .. dia cabut!!! Huaaaaa.. nangeh tak belagu la jugak.. pas tu try gak nak ubah karakter ni, bg looks n sounds matured sikit hihi.. tak boley la..tarak boley…
7 thn dia (husband aku) menghilang.. time dia mai balik, terjumpa semula kira aku dah matured la sikit , da umug 26 thn tu.. hrmm tak control ayu… just be myself..
Wahh rupanya.. he is a type yg mau pmpuan simple.. n it s u.. not plastic! Hihi.. mana nak tau.. time dulu tu aku umug 19 n he was my 1st love…aku dok ingat lelaki sure mau pmpuan lembut lembut ayu kan.. hihi..
But not him.. dia mau yg hingag kot  

Then, pas kawin umug 27++, terpaksa la p lawat umah sanak saudara hsbd tul tak.. takkan nak kuag kan karakter kita yg gila gila ni..

Hrmmm seems like I was hardly tried to fit myself in de box!! Haha.. makcik makcik hsband pun agak terbekenan gak la ngan pilihan laki aku ni~ kononnya la ,  tu awai awai kawin hihi.. biasa la..even my hsband pny relative kata aku ni pemalu, tak cakap banyak.. baguih!! Hihi.. suprising u.. mana ada pemalu nie.. tak kena gu lagi..tungguu…
Ha.. year to come.. belang aku dok nampak dah, kena lak sepupu sepapat lebih kurang baya aku ja..ha.. kena lak ada yg gila gila.. hingag pny style kaki gelak.. apa lagi.. my true color dah kuag la hihi..
Pom pam pom pam la sembang.. hsband pn dah nampak my true color.. and selamba ja kata that’s my wife.. hihi.. ya, my husband jenih ‘please la be yourself’ not control control la arr .

masa berlalu, la ni  aku dah lama, dah leh  adapt ngan family depa, leh kata most of tu pun satu kapla jugak la.. best! aku dah try to fit myself.. but there is one thing u must remember..hihi.. be yourself! tp jgn la lebih  batasan lak, org t kenai kita melalui diri kita, budi bahasa, n yg mustahak hati mau baaaaik.. sure p mana pun selamat.. kan.. tp betoi la.. jgn la kita serbu teruih, kena baca rentak jugak.. takkan p umah makcik makcik nak sembang hingag hingag.. kena respect la jugak hihi..

Cam kalo p umah sepupu sepupu yg sbaya tak pa la .. ikut style la.. ada yg jenih sembang sopan, kita jadi sopan sat.. ada yg sembang kuat haaa.. aku punya suka la tuuu hihi.. yesss., that’s me.


So.. kena sesuaikan ikut la keadaan keadaan tertentu hendaknya…

ciciwi menulis ^_^



Comments

Popular posts from this blog

Cici al sekerat jalan..

acute stroke_part 3

MY LALING...